onsdag 9. juni 2021

Første halvår 2021

Dårlig med blogging i det siste, men det betyr ikkje at båten ikkje har vore i bruk. Det har vore jevnlig bruk gjennom vinteren med litt fisking og varmkjøring av motor og båt. Eg hadde også planlagt å få meg ein overnattingstur før våren kom, i uthavn så her ligg eg igjen på vakre Nautøya. Fantastiske forhold...

Det eg ikkje hadde planlagt var at det var ekstrem flo akkurat når eg hadde planlagt å overnatte så midt på natta stod floa langt over brygga og eg måtte lage til med fendrar for å hindre båten å gå inn over brygga. Her er bildet tatt på formiddagen, 2 timar før full flo, det var berre å forlate området, men flott tur likevel.
To turar til Eggøyo har det blitt, første gang i påsken, då var det surt med veldig mykje vind, opptil 18 ms heldigvis fra gunstig retning slik at me kunne ligge fortøyd der ute. Andre gang i pinsen i flott ver!


NBen er kjekk til alt, her er det flytting av Seilforeningen fra Skjersholmane til Leirvik som står på programmet.

Vårpussen kom litt seint, men mange prosjekt for å få den så fin som den skal være, bytting av bunnventiler var tidlig, men spesielt den på septikken var veldig rusta så den ville eg bytta og tok to andre som ikkje såg heilt nye ut. Resten såg ut som nye...
Propellen var litt for stor så eg sendte den inn til Sveis- og Propellservice for justering. Toppturtallet er nå 3530 om og 24.7 knop. Går veldig fint i alle turtallsområder no og 2300-2400 er f.eks ein fin fart på ca 12 knop og alt over til nesten 20 knop på 3100 som er maksimalt marjsturall, men me går på 2700-2900 så motoren lever eit godt liv. Alt av vedlikehold på motor er gjort av filter, olje, sink etc... på 890 timer!



Ferdig pussa!

Båten er pussa under og så stoffa. Alt av sinker er byttet!

Meguier polish, det var saker!!
Litt jobb å skifte bunnventil på septik siden vakumdekselet også måtte av, brukte tjukk sen for å få det av. Sika limer sjukt...

Trueventil brukt her, ikkje plass på dei andre eg bytta, men det er også septikken det er viktigst å ha kompositt siden septikken tærer på metallet. Brukte epxosy på gjennomføring og locktite for plastgjenger på ventilen. Skjønar ikkje kvifor mange tar sjansen på Skia på begge deler når det ikkje er anbefalt, men, men... No er gjennomføringen støypt som del av båten... 


Deilig Eggøytur igjen:)

Flott anlegg på Eldøyaen, 14 dager å land i det beste veret me har hatt på lenge, men fint å gjere båtpuss i godt ver, men vanskelig å polere pga sol...

Bildet fra toppen av Eggøya, Shetland neste herfra hvis du legg mot vest!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar