torsdag 16. april 2009

kveldstur

Flott steming over Sigjo...
Kort svipp for lufting av seil og litt avslapping på sjøen. Eg hadde ikkje rekna med å få seilvind, men i da solo gjekk ner kom da fin vind frå sør-sør-vest på 3-7 m/s. Litt problem med båtfarten i starten, da kom seg på slutten og fine forhold gjorde at eg tok meg friheten til å seila heilt inn i boten av Eldøysjøen før eg snudd og gjekk utigjen til båtplassen. Egentlig skulle båten på land i Sagvåg i dag, men i siste liten fekk eg beskjed om at det kjem eit tysk Hanse-team og ser på gjenståande reklamasjonar så dermed e opptak utsatt. Ellers var det skuffande å få vite at det nye seilet er forsinka og neppe kjem før ut i mai... Poenget med å bestille midtvinters er jo at ting skal vere klart i god tid... Sku nok valgt Doyle likavel...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar