onsdag 15. juni 2016

Tirsdagsseilas med noko attåt!

Tirsdag 7. Juni hadde Redningsselskapet formell opning på Eldøyane. For å kaste litt glans over forsamlinga starta med inne i Havna og seilte rundt Illholmen, den nordste og så mål i Leirvik. 

Flott, tur, runda som tredje båt, men tilbake falt vinden og med berre kryssfokk vart det vasnkelig, når du ikkje held følge på fart må ein prøve å gå andre vegar, me gjekk mot øst, andre gjekk mot vest, og me tapte ein del på det, men var ikkje langt bak i mål, men med 1ar i målebrevet, men ikkje på riggen slit me absolutt 

På veg heim røyk reima til vannpumpa, me måtte seile til lands, bra å ha litt mannskap då, men det gjekk fint. Litt knot å bytte, då du først må av med den ytterste reima og så løsne vannpumpa for å få på reima, det var ikkje godt nok å berre slakke den. Men etter ein time var det gjort og eg fekk båten tilbake i båsen.

Finjusteringene skulle eg ta seinare!

Heldigvis fann eg ikkje nøklane til neste tirsdagsseilas 14. Juni. Eg hadde ikkje hatt tid til finjustering sjølvsagt. Me seilte dermed på Chablis og fekk ei oppvisning i kva lengre vannlinje har å sei for båtfart! Litt klur i eit slag som Trond hadde klart mykje bedre uten oss ødela for ein god plassering!


Seinare på kvelden klipte eg låsen og fekk stramma reimene og oppdaga då at det lakk kjølevatn. Slangen hadde nok blitt for varm og sprukke på enden. Heldigvis var det litt å gå på så pt er det fiksa med å kappe slangen, fann ikkje andre sprekker, men må følge med dette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar