tirsdag 9. juli 2013

Fokkeslør og Ludospeling!

Vind med vestlig innslag er ikkje kjekt i Eggøyo så me kasta loss og tok turen til Oldebesten på Fitjar før me satte kursen mot Eldøyane igjen. I morgon får me besøk og forhåpentligvis sjekka og fiksa kjølo i båten som går og går uten at det blir kaldt i boksen. Kjølemediumet mistenkes å ha fordufta!

Vel, da vart berre meg og Ola minstemann heim, men han e glad i Ludo og har til og med nokre snarvegar på brettet:) så når me kom i Engesund satte me fokko, på med varmen under kalesjen og me eine sida litt oppe skulle utkikken vere god nok!

Vel, me gjorde 6-8 knop båtfart i den friske nordvesten og ein tysk fiskar fekk seg nok ein støkk i dag, eg trudde eg hadde kontroll, men måtte innsjå at utkikken hadde vore for dårlig når eg kikka fram og nesten rett i baugen ser eg ein kar i ein lav Askeladd stå å drar i startsnora som om det gjaldt livet.

Det tar nokre sekunder å få av autopiloten så det vart litt vel nært, men me fekk vrengt unna og rakk akkurat å heve handa til ei helsing, i det me fossa forbi, slik at det skulle sjå litt meir kontrollert ut! Lesson learned!

Som om ikkje det var nok drama på ein tur klarte me å få gummibåter halvfull av vatnet i Stokksundet. Lite luft i kjølpølsa var alt som skulle til. "Heldigvis" har me mista proppen så den lensa seg sjølv på eit par min, men at det gml tauet ikkje rauk i dukkerten e eit lite under! Det bremsa iallefall veldig kraftig i FRI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar