mandag 19. oktober 2015

Vinterklargjering, med litt seiltest!

Sidan eg fekk trearen tilbake frå Gran med spiler i akterliket og skarpere forlik har det stortsett blås 1 ms... Så også i dg, men etter å ha pakka ned 1aren i går klarte eg ikkje å la være å presse inn ein kort test før alt vart pakka ned for
vinteren!


Det har blitt mykje flatare og får dermed ein skarp inngang som heilt sikkert vil gjere at det blir eit smalare spor å styre i, det er sjølvsagt ulemper med å ha seilene slik. Gran advarte også mot dette, men første inntrykket er at dei har tatt lovleg mykje av, det går no ann å styre så høgt av akterdelen av vindpila er godt innanfor "broacha" indikatorane, før var dette heilt umulig utan innslag og i lett vind måtte ein falle mykje for at seilet skulle "ta". I den dagens 2-4 knop vind måtte eg gå veldig høgt før eg fekk lusene til å stå, men det var altfor lette forhold til å få noko konklusjon anna enn at dette blir eit heilt anna seil på godt og vondt. På kryss i mykje vind blir det garantert konge i forhold til før, spørsmålet er ellers ifht før.

På siste bildet har eg rulla 1-2 omin, før var det=sekk, men som rin ser er det fortsatt paddeflatt, hmmm eg både likar og ikkje likar det eg ser, men eg bad om det og har fått det:)

Ellers var det topping av tanken før vinteren (unngå kondens) og nedtak av seil og lazybag samt rens av septikk med skikkelig gjennomspyling før eg fyller opp med ferskvann og sanitærveske/frostveske på tanken! 

Vel, alle gode ting må komme til ein slutt, men berre 5 mnd så er det sesongstart, igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar