tirsdag 3. juli 2018

Dag 25: Fortsatt Henningsvær (0 nmil)

Forkjølelsen måtte jo komme etter all motvind og kulde, men med C-vitamin sjokk virkar det som det har roa seg litt! Var kun halvanna Bømling i går;)

Eg blir enda ein dag i Henningsvær, men då trur eg eg må bevege meg litt. Blir Skrova eller Svolvær. Treng gass så kanskje det blir Svolvær først iallefall...

Håpar å gjere meg heilt ferdig med arbeidet i løpet av torsdagen om eg står litt på og dermed kan sette seil fredag. Om det blir til Harstad eller Tromsø har eg ikkje bestemt meg for. Fristar litt å gå til Tromsø i løpet av helga sidan eg uansett ikkje venter June og ungane før mandag kveld. 

Då blir det isåfall henting på Evenes med leigebil frå Tromsø. Værmeldingane for neste veke er ikkje veldig oppløftande så Tromsø kan være ein grei plass å være då, evt ein svipptur til NordKapp, det var berre litt over 1000 km såg eg;)

Blir nok Trollfjorden og Risøyrenna uansett sjølv om det nok er lengre om eg går til Harstad:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar