torsdag 3. august 2023

Sommerferien 2023 - Sogn - Utvær og Bulandet

Sogn er ikkje eit område me kjenner godt verken frå land eller sjø. Eg vart fasinert av landskapet i 2018 når eg seilte forbi, på veg til Nord-Norge. Den gongen hadde eg ikkje tid, men eg lova meg sjølv at her skulle eg tilbake og no i 2023 var endeleg tida komen. Dvs me planla det i fjor også, men sterk nordavind gjorde at me droppa det. Her er det værhardt og me har vore for mykje på sjøen til at me gidd å prøve oss i mykje vind!

Etter ein juli måned med elendig ver starta August betre, me var heldige i år då me starta ferien i Nord-Norge som kunne skilte med vesentlig bedre ver enn Vestlandet. Når me var klar for båttur siste veka i ferien, den første i August var det heilt ok ver, lite vind og ok temperaturar


Turen starta hos gode venner på hytta deira i Austevoll, før me la videre mot Sotra søndag kveld. I flott vær ankra me opp i uthavn rett utanfor Glesvær på øya St.Risøyn. Eit bilde seie det meste…

Mandagen hadde me planlagt eit langt legg, vest av Sotra gjennom Galtastraumen, ein sving innom den berømte Telavåg frå krigen før me gjekk heilt opp til Solund med kun eit diesel og proviant stopp rett etter Rongesundet, ved det fantastiske anlegget ved Ternholmen







Tirsdagen var det tid for å besøke ein av plassane på min «bucket liste med båt», Utvær.

Ein fantastisk plass, omvisning på fyret og rett og slett eit lite eventyr. 



Onsdagen var disig, men me la likevel kursen nordover mot vårt vendepunkt, Bulandet.

Ein flott sykkeltur seinare la me kursen tilbake til Hardbakke. 20 meter per sekund var meldingane for torsdag kveld. Då fann me ut at den beste plassen å vere i slikt ver måtte vere i Bergen så det var nokre litt lengre strekk, men me fekk nydelig ver heile vegen tilbake til Bergen og der kjente me ikkje mykje til vinden…






I Bergen prøvde me Nordnes Sjøbad for første gang, anbefales. Herlig opplevelsen. 18 grader i sjøen og 30 i sjøvannsbassenget…

Lørdagen var det berre å innsjå at ferien var på hell, dei siste 50 nmilene heim vart gjort effektiv. Greit med ein dsg heime føe jobb. Alt i alt ein veldig fin båttur 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar