lørdag 27. september 2008

Far og sønn

Amund øvenatta med barnehagen på Føyno torsdag til fredag. Veldig kjekt å kunna henta med båten, turen som skulle vara te laurdag morgon vare fortsatt, ette Amund sitt ønske. Ette å ha øvenatta på Føyno måtte me til ein plass me fekk straum i dag. Straum e da å få på Føyno og, da låg i planen si da hadde vore seilt ein del tura i da sista med minimal motorkjøring derfor va da påkrevd. Stor va øveraskelsen når eg kom til Føyno kl. 1330 fredag og fant 22 båta liggande ved kai, smekkfult... Da viste seg at da va treff for Båtlaget Vest eller noko i den duren, me havna på gamlebryggene uten straum, men da gjekk greit og batterikapasiteten blei eg imponert øve, både varmar, kjøleboks samt ikkje minst timavis med 90 watt PC trekke jo mykje, men ingen tegn til lite stram når me løyste tamp kl. 1200 laurdag ette nesten eit døgn i ro der. Leirvik neste og i dag fekk me ein sjelden kuling, dvs me har hatt lite kuling si me fekk båten. Me kjørte motor med kalesjen oppe og va skikkelig motorbåtfolk i dag, da e da så e så deilig med seilbåt, du MÅ ikkje seila alltid. Her e nåken bilder frå den kjekke turen vår dinna helgo. Me håpe me får besøk av mamma og Ola i måro tidlig før pappa tar båten til Eldøyo. Hvis vinden e sterk går eg kanskje åleina, problemet e kun ved bakking inn i båsen i kuling sørlig, da blir spennande og kanskje feige eg ut å ta baugen inn, da e nok mest fornuftig spesielt når eg e åleina...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar