søndag 14. desember 2008

Ein stjålen time på fjorden!




Eg skulle egentleg fikse tilbygget i dag, men kom raskt fram til at det var viktigare å få moa motoren etter 3 veker og sikre at segla fekk god tørke i den fine østavinden. Vel, det vart meir vind en eg hadde tenkt og når eg då i farten gløymde at eg hadde satt på gløtt alle dørane i pentyret for å sørge for lufting vart det verkelig lurveleven i det eg slår på veg tilbake, fram til då hadde det nemeleg hella "rett veg" og eg hadde kosa meg stort med 9 knop på loggen, etter at eg måtte gje autopiloten fri, den klarte ikkje av den heftige rosse vinden som fleire gonger gav over 10 m/s. Hansen treng egentlig ikkje heile duken opp i meir enn ca 7-8 m/s... Men med ideel vinkel, men dårlig trim såg eg altså 9 tallet, men det var nok ein del medstrøm..., men det var nok oppmot 8,5 knop, ikkje verst.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar