mandag 7. september 2015

Rigg- og seil-trim

Torodd stiller opp for å sjekke ut rigg og seil på FRI, gull verd for ein amatør på område riggtrim.

Riggen er no skrudd mykje rettare for å passe med det nye seilet som er mykje flatare enn det gml dacronseilet. Skulle sjølvsagt vore gjort når eg fekk seilet!

Logging og sideveis trim er sjekka å funnen heilt perfekt. 

Seilet er tatt bilder av for analyse, muligens litt djupt oppover, men me har nok seilt med for slakke fall/skjøter. Torodd stramma iallefall vesentlig meir enn eg pleier å gjere:)

Vel, no gjenstår å sjekke riggen med målar, den står nok for stramt no, men det er lett å gjere noko med når benden er meir rett:)

 

Her er det tatt bilder av FRI på Stord Rundt, frisk vind og vanskeleg å seile med mykje broach, medan me såg andre med mykje betre trim i båten som seig i frå. Stivare forseil hadde antakelig hjulpe, men eg skal klare meg med det eg har så me gjer det beste ut av det så trur eg at me vil heve oss under dei fleste forhold iallefall

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar