lørdag 17. november 2018

Vask og dieselfylling 

I dag var det endelig tid til å ta ned seil og øvrige tekstiler på seilbåten. Samtidig tok eg av kalesjen på NBen, den må reingjerast veldig grundig og impregnerast. Usikker på om eg skal sette den på igjen no i vinter. Veldig mykje bedre utsikt uten...


Dieselfylling, ja, det blir ein ny verden dette. Trur dette var dyrt?? Har aldri brydd meg om pris med seilbåten, men her må me følge med ser eg. Håpet er at neste gang me skal fylle så er det i eiga havn!


Ser vel for meg denne som vinterkalesje og så kjøpe ny til å ha i sesongen, men me får sjå. Trur denne kalesjen har mange år igjen med riktig bruk så greit å utsette utgiftene litt ja!


Med riktig trim i dag fekk eg testa toppfarten, 31 knop er 3 knop meir enn forventa, imponerande!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar