mandag 5. desember 2011

Etterlengta

For eit par veker sidan fekk eg tatt ned segla og layzybaggen, men det har gått 5 veker sidan motoren forrige gong var i gang, det er nok det lengste opphaldet siden båten var ny. Ekstremt hektisk haust må ta skylda, men i går var det endelig tid til kvalitetstid med FRI. Prosjektet var å få i gang varmaren igjen, tett filter, men no har eg venta i vekevis på nytt så eg tok drittjobben med å vaske dette "eingongsfiltere" for å få fyr i sakene igjen. Samtundes var det obligatorisk motorvarming ikobla i båsen for å få skikkelig driftstemp på motoren og moing av øvrig utstyr som TV, kjølekompressor, logg, autopilot. Med lufttørkar i båten er det knusk tørt over alt, til og med dyna i akterkabinen var knusktørre! Beste investering på lenge...

Så får me sjå om tildekking av presening blir som tenkt, etter vinden forrige helg prisar eg me lykkelig over at eg ikkje hadde komme i gong med det prosjektet, men vinteren tærer på sprayhood og cockpitkalesje så eg tek vel sjansen snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar