torsdag 6. juni 2019

Brannvakt på Huglo!

Det er Juni og tid for avslutning på ungdomsskulen for den eldste. Dei 70 elevane sykla til Jektevik og tok ferja over, ettermiddag til morgonen etter er foreldrenes ansvar. Alltid kjekt å bruke båten og det passa fint også så ein kunne sove litt før egen vakt 03-07. Møte på jobb kl 09 gjorde også at egen båt passa fint:)

3 km frå Hugla butikken ligg skulen så eg tok med sykkelen, mine erindringer om at Huglo var flat stemte ikkje og eg fekk kjenne at det er lenge sidan eg har sykla, faktisk har eg vel ikkje satt meg på sykkelsete etter seil-turen til Nord-Norge!!

Morgenstund osv kl er 0345 og den varme vinden frå kvelden før er heilt blåst bort ja!! Frisk sykkeltur på morgonen og lite søvn då eg var oppe på skulen til over midnatt så knappe to timar på auga merkast. Ser for meg avspasering etter lunch i dag:)!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar